Sunday 8,39 PM

Godkväll,

Damn, tiden går fort! trodde jag uppdaterade senast igår...
Då har man mycket att göra.

Senaste dagarna har varit intensiva. Heh. Heh. Heh! I fredags blev det först jobb på Scandic för att sedan träffa Hanna & Bella för fika på Friberg's. :)
Sedan hem till Bell & Vallgatan för mys hela nattenlång. Tacos & cola - Det ni!
Åka hem i "lagom tid2 (klockan halv 2 somnade jag...) för att försova sig och börja jobba vid 8!
Paniken.

Lördagen bestod av jobb från 8-17 för att sen gå till Hämmschöööp med Hanni för att handla chips, sprite, fanta exotic och tuggummi. Inte alls uppenbart vad vi skulle göra. (Vi skulle ut...)

Hem och turboschllaaafaaaa.

Buss till Hanna och hennes lya för att förfesta och sedan ut på stan!
Sjukt kul var det!

Träffa Emil und Philip för att ta oss hemmåt. Somna allihopa i Elins rum. Utom elin?!. Nåväl, sova ikapp till klockan ringde halv 10. Dags för jobb för min del igen...

Jobba 11-16,30 på Skånskan. Bakis, trött & ville mest ligga kvar i sängen med alla andra. Typical. Typical. Typicaliano.

Nu har jag turboschlafat så nu mår man bättre, dessutom har jag fått mat i magen!

Jag hanna & Alicia pratade alla tre SAMTIDIGT med varandra innan. DET NI! DET är sex and the city -style!

Nu kommer dom små pärlorna Lizen & Höna till mig alldeles strax och då blir det film godis & en himla massa snaaack. YEEEY! I know you're jealouse.

Talk to you later.

 a m a n d a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0