Thuesday 00,10 AM

Sitter i sängen med benen i kors.
Haft världens jobbigaste kväll. Verklligenheten kom i fatt måste man väl ändå säga. En del av den iallfall.

Suttit o pratat ( och diskuterat) med mamma och pappa i flera timmar om framtiden. Hatar allt nytt för vill ha kvar det gamla. Att bestämma sig om konståkning jobb och allt är verkligen det jobbigaste någonsin.
Jag vill att det ska vara hösttermin i ettan igen. Eller ännu hellre, höstterminen i trean. Allt det bästa framför sig. Men vill att det ska stanna där.

Har bestämt världens jobbigaste sak idag. Vet inte hur jag ska kunna leva utan den. Men det får väl gå. Ska sysselsätta mig med massa annat hela tiden för att slippa sakna. 13 år...

En annan dröm vill jag inte vakna ur. hur mycket jag än borde.

Fick pratat av mig med bästa vän Philip. Hjälpte massa.

Imorgon ska jag upp klóckan 9! Dags för rutiner Jenny amanda. det är den första dagen på det "nya livet". Livet med jobb jobb o jobb. Wooho. Amanda kör den positiva stilen idag.

Saknar Bella, Hanna Alicia och Philip.

Och Mandis, Sabina, Fia och Alla.

Och Es07d

Och halmstad konståkningsklubb

Och sture.

Fan.


Imorgon blir det kräftskiva med Grekland-09 - gänget. Galet skönt att få gömma allt jobbigt för ett tag.


Nu ska jag sova.
Talk to you later.
a m a n d a ♥

Kommentarer
Postat av: Sabbi

Jag saknar dig! <3

2010-08-17 @ 01:00:15
Postat av: Pappa

Vet att det är jobbigt att vakna upp till vuxenlivet..Jag har också gått på Sture och varit 18 år..

2010-08-17 @ 18:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0