Thursday 11,12 PM




Hemma från en kväll med mina hjärtan. Blev Stonegrill och Stickskorg på WW. Galen middag. Dessa killar, dessa killar. Vildan gav oss rejäla funderingar där ett tag.
Sedan bar det av till Bells house för lite mys.
Träffade på Emil på hemvägen! :) Mysmysmyskväll.

Nu ska jag upp om 6 timmar för att jobba några timmar på Scandic.
Men imon är det danskläderna på för imorgon ska vi dansa av oss på laxbuggarna. Så äntligen får jag sätta på mig mina sneakers igen. thank you GOD!
Sedan blir det mys med bästa Philip, bästa bella, bästa hanna, bästa elin och bästa emil hela dagen, kvällen och natten lång. Cant wait.

Nu , dusch och sedan nana.

Talk to you later.
a m a n d a♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0