Thursday 12.41 PM

Godmiddag,

Hur glad blir man inte när man kollar ut och inser att sommaren kanske inte RIKTIGT är över? Glad. Glad. Glad.

Vaknade för någon timme sen. Fick lite ångest över sovmorgonen så gick snabbt upp och gjorde frukost till mig och tvillingen. Började städa, betala räkningar och massa vuxet :)

Dagen fylls med Isabella Andersson alias. Bästa och Elin. Det blir även en löptur innan dess! Måste fortsätta med detta nu, annars blir det ju inget resultat...!
Ikväll blir det WildWest med pärlorna Bella, Hanna och Elin. Hur mysigt?! Riktigt mysigt:)

Har bestämt lite om framtiden... usch. Svåra beslut. Men prova-på-dagarna på Dansforum i Göteborg är ett måste. Sen får vi se hur jag gör (: Är nästan lite spänd själv. Hah. Inte ens jag vet ju vart man hamnar... Höhö.

Registrerade mig på srbetsförmedlingen igår... Puh. Vuxenlivet.

nåväl, på med löparkläderna.

Talk to you later♥
a m a n d a


Kommentarer
Postat av: Belli

ja fölle me till dansforum, räkna med det! =)

2010-08-12 @ 18:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0